yeah...

Köpt nya träningsbyxor och skor idag... super nöjd..
testade dem sedan på löpbandet!
hm, började med att misslyckas med mitt mål,
kom aldrig i väg till Ahuset idag. Nytt försök i morgon, då är de
tidningsgruppen.  Känns som mitt huvud sover, inspirationen är borta,
snälla kom tillbaka...
Nu blir de långpromenad i blåsiga vädret. Men solen tittar iaf fram.
Vad ska man äta idag? vet ej vad jag är sugen på...
nått förslag?
Helt snurrig vet knappt vad klockan är, tiden bara springer iväg.
Vet att jag måste jobba på att äta på regelbunda tider... jag äter, men på
helt fel tider... Frukost klockan 16.00... *suck* blir trött på mig själv,
men kroppen är så van att den inte ens klagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0