sovmorgon som heter duga

vaknade 12 idag.. kanske inte så bra. Missade tidningen.
Av en slump tittar jag i almernackan vid 13, och såg då att jag skulle ha samtal en timme senare...
Totalt glömt bort att vi bytade dag.
Så de va bara att stressa upp tempot. Efter sommaren går jag in i fas två på dbt. Känns lite skrämmande.. ett ont måste!
Blir att titta på fotboll idag med... tänkte se båda matcherna. Gjort klart läxan till gruppen i morgon. Haft lite dålig planering på de märkte jag... jaja.. nu är de gjort.
Jag fäller mer än vad mina djur gör... galet kommer ju inte ha nått hår kvar snart... *panik känsla*


Träningen har blivit lidande några dagar nu pga jag varit sjuk. Men i morgon kör jag igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0