Måndag =)

yeah bättre idag. Förkylningen är inte lika jobbig.
Varit på A huset idag och gjort de jag ska.
I morgon ska jag upp tidigt,
har tidningsgruppen under hela förmiddagen, sedan blir de en sväng hem
och gå med älskade skruttvovven innan jag ska i väg på samtal.
Hoppas hostan har lagt sig till onsdag,
för då blir de innebandy.  =)

Sitter och fundera på vad min nästa artikel i tidningen ska handla om. temat denna gång
är förändringar.
Har svårt  att leva i "nutid", halkar lätt tillbaka till då tid just nu,
sedan massa tankar om framtiden... Då tiden kan jag inte ändra på,
onödigt att lägga energi där. Att oroa mig för framtiden, och vad som ska hända,
tar oxå massa energi. Varför är de så svårt att bara vara i nuet?

Blir att sova tidigt ikväll, annars lär jag inte komma upp i morgon.
Bara de blir mer timmars sömn än natten som var blir jag nöjd.

Trevlig kväll på er....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0