får man?

kan inte hjälpa det, många av mina vänner har idag fått eller vänta barn,
min älskade syster får med en liten flicka vilken dag som helst,
så snart är jag moster....jätteglad för dem...
men så sjukt avundsjuk.... mitt liv känns bara så misslyckat och
undrar om jag någonsin kommer få familj...
Jag vill med få ett barn,
få bli mamma
och jag måste erkänna fast de låter fult
är så avundsjuk....
En annan sak som gör ont i hjärtat är att min älskade faster minste sin ena hund
pga sjukdom.Tog inte många dagar innan livet förändrades drastiskt..
Så de senaste dagarna myser jag extra med mina djur.. älskar dem så.
ett liv kan slockna så fort, så försöker ta vara på varje stund... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0