tack för djurmänniskor =)

Idag har de varit fullt upp, först dbt,
sedan hem och promenad med Linda.
Doris följde med mig och tilda en bit,
sedan träffade hon en annan katt,
hoppades på att hon skulle gå hem sedan... men nej..
letade och ropade, hon kommer alltid springandes och jamandes annas.
Sedan ringde telefonen och jag säger bara tack till dig Maria(vem du nu än är ;) ) tack för
att du tittade i Doris halsband och ringde.. Hon va inte långt borta,
men hon hade gått över till is hallen, och satt där och pratade.
Sprang dit efter samtalet,
och där satt fina Doris... Och glad blev hon över att jag kom.
Bar henne över vägen, sedan sprang hon efter mig som en hund och
pratade sita biten.
Så tacksam över att de finns djurvänner där ute. Detta är Doris första vecka ute,
så hon är lite små vilsen.

´nu hoppar jag ner i soffan i mitt favvis plagg
(men bara favvis inomhus )

Börja få mega ont i benet igen.. mindre kul...
ha en toppen kväll alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0