saknar er...

jag har de bra här i gbg... men gu va jag saknar vissa människor,
skulle vilja flytta med dem hit.
Finaste Emelie, jag är ledsen över att jag och Tilda inte va i skåne när
finaste Hobbe gick bort..

Love you... uTan dej mipp gumzzz skulle jaG INTE överlevt..

Sedan saknar jag "tanten" och min fågelmamma....
och fina Mia...ingen ide att rabbla upp namn, man missar bara så många då...

så många jag saknar,

och hoppas att jag träffar vissa av er när jag åker ner..
Kommit in fårn regnet och stormen,
nu blir de mys med vovven, och tv tittande..
Dagen kändes rätt kass från början, men vändes ändå till nått bra
i slutet...
Hoppas ji alla haft en okej kväll...
*kram*


Kommentarer
Postat av: Emelie

naaw du e för söt LOVE YOU puzz

2011-09-06 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0