äcklad

mötte en äcklig "blottare" idag när jag låg och solade.
Han äcklade sig på litet avstånd, sedan kom han fram med en lapp som
han skrivit. Att han gillade se på mig när jag solade , att jag röde mig sexigt när
jag njöt av solen.. Jag blev så äcklad. De är väl olagligt att "blotta" sig onanera offentligt eller??
Vissa grejjor är jag känslig för,
så jag och vovven gick hem.. (och min älskade hund skällde ut honom)
De förstörde min dag...
Gått mycket idag, och nu precis spelat lite fotboll... Ducsh och soffan kallar...
Samtalet gick ok hos T idag, jobbigt men bra. I morgon är de dags för gruppen.
Ska se om jag och Jennifer snart kan träffas igen, och hundarna få ha en date runda =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

men guuuuud vad äckligt. Vilken snunsik gubbe. Hoppas du mår bra trots att han var så äcklig, var det i slottsskogen du var, där borde han väl inte få blotta sig. Usch jag blir ARG!



Kram från mig till dig. Puss

2011-05-12 @ 15:08:17
URL: http://krigarkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0