tänker....


fundera, tänker , fundera tänker.... osv...

Kommentarer
Postat av: Åsa Appelgren

Du är så vacker på korten. Du är så skön tjejen. Du är värd att må bra, att få ett liv, du kämpar på så bra, lova att aldrig ge upp, du är så stark. Du är ett levande exempel på att livet kan vara hårt, och att man kan ta tag i livet om man bara vill. Jag önskar att jag var lika stark. Här sitter jag med ångest och tårar och alla vänner verkar tröttna på mig, jag har bara 2 vänner som hör av sig regelbundet, de andra verkar ha tröttnat på mitt mående, jag vet inte, jag kanske bara tror att det är så, jag önskar att jag var lika stark som du. Jag ska bli det. Kram från Åsa till dig älskade vännen..

2011-05-03 @ 12:19:55
URL: http://krigarkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0