super trevlig helg...

Haft en toppen helg. Fredagen blev de hämtmat och vin,
och mys med lillebror.
I går gick vi lite på stan, sedan till universeum.
förälskade mig i en liten söt apa... klappade den på svansen.


sedan tittade jag på hajar, och började inte ens gråta. Tycker de är obehagliga..
men vilken upplevelse..att vara någa centimeter från en haj..

sedan blev de mat och vin på lilla london. Och fina Anna passade Tilda.
Sedan va de bara hem, vila göra sig i ordning för att sedan gå ut och dansa.

lyckades ramla ner från en scen. tog visst ett steg bakåt och drog med mig

lillebror ner han fick smällen. han ramlade med näsan i stengolv.

Hmm... sorry de va inte meningen...

Nu har han precis åkt tillbaka till stockholm. För mig blir de en slappe dag..

Mycket energi försvann vist i går... och kroppen mår väl som den förtjänar

efter alla goa drinkar. Men fan  rent ut sagt vilken toppen helg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0