rastlös i själen..

varit på samtal idag, de gick okej. Är helt rastlös i kroppen,
vågar knappt sitta still, för då kommer alla tankar..
har kört på som en galning...
Och min lilla cykel fick oxå rastas idag. Cyklade till rehab för att låna
en virknål... fy va jobbigt de va... kass kondis jag måste ha,
kunde ju inte andas till slut.
Vädret är mysko idag, i morse snöade...what?? för någon dag sedan låg
jag och solade... nu har de kommit några regnskurar med...
fundera på att gå en lång runda nu... och hoppas då på uppehåll.
Mitt motto idag är att bara köra på, inte stanna, känna eller tänka.
I morgon är de dags för gruppen igen,
har iaf. gjort min läxa.
svammel svammel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0