mega trött....

nu är jag äntligen hemma.. varit vid sjön och solat hela dagen igen.
Till och med tagit ett dopp, och de va kallt...
Sedan va jag hemma i ca en timme, och lagade mat. Sedan blev de
kvällspromenad med Linda! Nice... Gick i den jobbigaste brantaste backen ever.
My good de kändes i lår och rumpa... Kändes som den aldrig tog slut hehe
Ska upp tidigt i morgon, ska till T på samtal. Ska cykla dit i stället för att ta bussen...
Tycker mest de är jobbigt att cykla, blir trött för ingenting. Men de går fortare än att
ta buss och spårvagn.
Duscha och sedan tv tittande tills jag somnar... Lär sova riktigt gott i natt.
Försöker komma på vad jag hade för läxor tills i morgon,
och mitt minne är inte de bästa... hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0