lever livet.....

Livet går framåt, mycket kul hände förra veckan.
Man får passa på att njuta när man mår okej. =)
Ta vara på de dagar.
Idag har jag varit på samtal. De gick bra fast va lite jobbigt..
T är väldigt bra, glad över att ha henne i DBt teamet!!!
I morgon är de dags för gruppen. Dbt är verkligen bra,
jävligt jobbigt i mellanåt, man efter ett tag kan man börja
använda färdigheterna mer och mer och de hjälper mig.
Igår skadade Tilda ena klon, vi va ute och gick och rätt som de va
såg jag att hon hade blodstänk på alla fyra ben och mage.
Fick panik för de va mycket blod, hade svårt att hitta vad de kom från.
Många tankar hann snurra i huvudet, innan jag såg att en klo gått av och de blödde
från pulpan. Så de blev att tvätta och fixa och lägga om tassen. Idag ser de bra
ut och hon har inte ont. Pigg och glad. Igår va hon mest hängig,
och inte alls sig själv.
Gör ont i hjärtat att se henne sån.

älskar dej mitt vackra hjärta!!!

Utan dej är jag ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0