fredag..

Haft en helt okeyig dag. Vädret har varit sådär,
regnet har legat i luften och under min ena långpromenad kom de lite
regn. Men de luktade sommar regn.. =)
I morgon ska de ju bli sommarvärme här i gbg. I skåne hade solen tydligen varit
framme mycket idag. I morgon blir de en soldag... sola , långpromenader och njuta
av livet... hehe eller försöka...
Fått en arlergisk reaktion från några kompresser, tålde tydligen inte "klistret" på dem,
så jag är alldeles röd prickig, svullen och de kliar som bara den..
Föresten jag har tvättat min cykel idag, och när jag tänkte närmare på det,
tror jag aldrig att jag har gjort de någonsin förr..
hehe, då va de kanske på tiden ;)
Nu blir de ett glas vin och tv tittande innan sängen kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0