får jag vara löjlig lillebror???

jag är så löjlig, min lillebror kommer ner till mig från

stockholm och jag är super glad för det... Saknar honom,

och de känns som evigheter vi sågs.

Bara rädd för att de blir en "tråkig"helg för honom,

har inte samma ekonomi som han... (hatar att vara sjuk!!!!!)

men han vet ju som sagt om det, varit de i över tio år,

men oroa mig ändå,

vill ha en mysig helg, och göra trevliga saker... vill inte att han ska betala

middagen om vi går ut. Förnedrande... jag är stora syster, jag borde ju bjuda på allt de han vill,

han betalar ju resan ner... men jag fixar de på nått sätt... han ska få en mysig helg här i gbg!!!!

vet vem jag måste ringa för att låna..... vill verkligen träffa min bror... de blir så sällan nu för tiden,

och nu speciellt när jag inte kunde resa ner till resten av syskonen när han va nere i skåne..

jag vet att min lillebror vill åka ner för att träffa just MIG,
vet att han inte bryr sig om allt annat...
Han är den finaste lillebror man kan ha...
men jag skäms......


Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Lilla söta rara hjärtat. Oroa dej inte så mycket. Du vet ju att han kommer för att träffa just dej och då bryr han sej inte om vad ni gör. Vem vet, han kanske bara vill ha en mysig middag hemma hos dej så ni kan sitta i lugn och ro och bara prata. Det behöver inte vara så avancerat.



Tänker på dej

2011-05-25 @ 16:55:21
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0