denna dag......????!!!!

denna dag... oj,... fixat den okej.
men den har varit lite påfrestande,
gick till A-huset som planerat och skulle vara där i två
timmar, men ingen sa att de hade (jag vet inte vad man säjjer, de sålde saker och hade typ öppet hus) Jag fick riktigt mycket panik. Va ju bara min andra gång där. och jag blev livrädd, alldeles för mycket folk.
Men sedan kom T dit, och de underlättade en del i slutet.
Men är lite nöjd  med denna dag... jag klara mer än vad jag tror.
Egentligen trycker jag bara ner mig själv, och intalar mig själv att jag är värdelös.
Och jag tror ju på det med.. har alltid gjort... men nu börjar allt ändras så smått..
utmanar mig själv och mina rädslor,
och bevisar för mig själv ( för de andra tror redan på mig) att jag fixar det.
Så fast jag är mega trött nu.... så är jag lite lite nöjd med dagen...
Min ena fot blöder =/ gått för mycket i fel skor. så nu är de lite aj aj... och Tilda ska nog börja löpa snart...
tidigare än vad hon brukar... försöker vara "normal" men tålamodet rinner över ibland...
På en minut kissar hon och märker revir hur  många gånger som helst.
men men...  bara att stå ut... nu ligger hon och sover så sött =)
Hon är mitt allt!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh sånt är så hemskt.. men din vän finns med dej ändå även om hon/han inte finns på jorden <3

2011-05-06 @ 08:56:19
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Twiggy♥

Vad är det för ställe? Vet att läkaren talade om för mej att det fanns också, men jag fick ingen närmare information:(

2011-05-06 @ 13:06:47
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Underbart söt bild!!

2011-05-06 @ 15:39:12
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0