torsdag..

Dagen igår va inte skoj, började med att en jävla
idiot körde skit fort i stora vatten pölar... hela jag blev lerig och blöt.
Va inte kul att gå till gruppen och se ut så.
Funderade på om jag skulle åka hem igen. men valde till sist att stanna kvar.
och de kanske jag inte skulle gjort??!! Tyckte de va jätte jobbigt de vi gick igenom.
När jag gick hem grät jag och stressade upp mig så jag höll på spy ute.
Men jag fick hjälp av T sen att lugna ner mig... och göra en del färdigheter.
Denna natt har jag inte sovit mycket... ont i halsen har jag med fått i natt.
Men jag är jätte svag i ena armen. Ingen kraft alls. kan knappt hålla nått
med den armen, vad händer?? kan inte minnas att jag haft de så innan..
Varför är bara ena armen så märkbart svagare?
Redan hunnit dammsuga lite här hemma, får in så mycket grus när de
är blött ute. Hur mycket jag än torkar vovven så är de grusigt....
Avbokade min tid hos sjukgymnasten. Orkar inte ta mig dit idag.
Trött så trött och klockan är bara 10.... orka hela denna dag då??
Får bli en kaffe latte och bädda ner mig och vovven i soffan och kanske titta på
nån film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0