tisdag...

Känns som min kropp håller på att dö...
Har krämper som gammal tant.
Varit på samtal idag, och jag och T ska bestämma
en dag då vi går till aktiviteten igen... sedan bestämmer jag
mig hur jag ska göra.
Idag är ingen bra dag... hostat hela natten. Började gråta
på samtalet , vet egentligen inte varför... och jag brukar
kunna hålla tårar inne... men inte idag.
Såg ut som en panda sen... mascara över allt..
Varit ute på en långpromenad i solen nu, men vinden va rätt vass.
Mitt huvud håller på att explodera, så de blir att vila lite...
innan jag ger mig på ett nytt pussel.
I morgon är de gruppen igen, hoppas de går bättre denna gång än
förra...

Kommentarer
Postat av: Anna H Karlsson

Du kämpar på vännen, tänker på dig. Kram

2011-03-15 @ 23:51:57
Postat av: Anna H Karlsson

Du kämpar på vännen, tänker på dig. Kram

2011-03-15 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0