lördag..

jag och vovven är halvdöda efter all promenad
idag... orkar inte röra mig... så trött i huvudet idag.
Sovit dåligt.... oro som stressa.
Fruktansvärt jobbigt är det. Hoppas de blir lika bra
i morgon... kanske testa en ny skogsrunda? får se... blir alltid att jag
går vissa rundor, och bara variera mellan dem. kanske dags att våga testa
en ny väg... ;) Hoppas ni har en bra lördagskväll, själv lär jag somna tidigt..
låter tråkigt, att sova tidigt en lördag, men lyssnar på kroppen (ibland)
och den är trött och seg...


borde ringa några samtal till syskonen och vara lite social. men orkar inte...
krig i huvudet... skjuter upp de till morgondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0