kort hår eller långt???

blir nog inget vin,
ingen ork till nått i kväll... ska ut med vovven strax,
sedan bädda ner mig i soffan och titta på tv eller film...
ja vem vet lite vin kanske slinker ner ändå... ;)
Tilda brukar inte ha lång päls längre,
klipper så ofta jag kan, men i vinter har de varit så kallt,
så pälsen har fått växa. Hon har hatat när man kammat henne när hon haft längre päls,
men denna gång går de bra... kammat henne hur länge som helst... tror hon gillade de..
=) hon skrek iaf inte... hehe... men hur länge pälsen få va kvar vet jag inte...
beror på vädret och mitt humör...
Gillar när hon är korthårig, men nu när hon hade lite längre tycker jag de va rätt
mysigt... ja vem vet hur hon  ser ut till våren...
Mitt lilla allt... mitt hjärta har hon alltid!!!
Blev visst ett litet hundinlägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0