gå gå gå och återGÅ!!??

Lite över 5 timmars promenad idag i VÅR vädret.
underbart... men jag och vovven är helt slut...
min kondis är lika med noll.
Tilda bara ligger och sover nu, reagera knappt på nått..
måste ut sen på en sista kiss runda..
Skulle lätt kunna somna nu.
Men de blir sernare att kika på melodifestivalen...
ett måste sen förr... men förr va de världens fester,
party och glamor... ;)
nu är de inte så längre,
men måste kika ändå... Min favvis i år är Sara Varga,
helt fantastisk röst och stark text,
en låt jag kommer lyssna på mycket,
om den slår igenom inom melodifestivalen är en annan sak,
men jag hade faktiskt inte hört någon av hennes låtar innan,
så jag är mega nöjd med att fått upptäcka dem.
Blir nått glas vin om en stund,
innan förhoppningsvis många timmars sömn..


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med om att det var helt annat med melodifestivalen förr. Nu känns det så tjatigt med flera deltävlingar, andra chansen och tusen röstningar hit och dit. Man tröttnar. Men jag är precis som du, måste se det änså.

Igår upptäckte jag både Varga och The Moniker, helt underbara ju. Varga är väl kanske ingen schlager men gud vilken bra låt =)

2011-03-06 @ 09:57:05
URL: http://livetenligtmaaaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0