fredag....

yeah pusslade klart pusslet igår... hehe fick hem de i onsdags eftermiddag..

Så de blev intensivt pusslande.. de hjälper faktiskt att pussla jag distrahera tankarna..
Nu är de helg igen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på... vill pussla mer =)
ska höra med grannen om jag får låna ett de hade.
Min kropp känns tung, behöver vila...
Måndag är de dags för samtal igen... ringt och jagat läkaren idag med,
men fick nöja mig med telefonsvararen... han ska skriva ett utlåtande.... till försäkringskassan.
Nu ska jag och vovven ut på power walk.
Rensa huvudet lite...


Kommentarer
Postat av: Åsa Appelgren

Hej underbaraste vännen. Pussla är jättebra för ångesten, den håller sig borta. Det är väldigt effektivt. Att räkna matte eller pussla funkar jättebra om man vill distrahera sig från ångest och tankar. BRA! Jag har en ny blogg : www.krigarkvinna.blogg.se



Du får jättegärna kika in där och kommentera.. då blir jag glad

2011-03-04 @ 15:43:08
URL: http://krigarkvinna.blogg.se/
Postat av: Anna H Karlsson

Vilket tålamod och enorm disciplin du måste ha inom dig vännen.

Kram

2011-03-04 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0