...................

nu börja de mest bli inre stress inför
skåne resan om en vecka.. har bara stängt av ett tag,
tills jag fått besked av försäkringskassan..
men nu när jag pratat med en syrran, blir jag bara stressad..
visst de kommer bli mega kul att träffa alla och umgås,
men måste vi åka så långt??? får panik.... vill kunna ta mig hem lätt
när man är ute och festar... allt som skulle bli ett par roliga dagar i skåne och umgås med
alla, har nu gått över till en inre stress.
nää,, nu tar jag en paus i kväll.... nu blir de mys med vovven, sen sova..

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Tack fina<3



Hoppas du får det toppen i Skåneland, du kommer fixa det.

2011-03-25 @ 10:50:00
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0