en bra dag...

haft en riktigt bra dag idag om man jämför mot de
senaste veckorna...
Först va de DBt grupp, och jag va närvarande hela tiden,
försvann inte  in i mig själv, stängde inte av...
sedan blev de en riktigt låååång promenad i skogen med vovven..
mycket har lättat inom mig när allt blivit klart med försäkringskassan,
men allt har blivit försenat, och de känns mega jobbigt.,..
Men hela dagen har varitr bra,
tills en massa samtal kom , och de är och var så påfrestande,
de är alltid, så jag jobbar nu på att fixa de , gjort för och nackdelar (dbt)
och nog kommit fram till ett beslut...

hjälpte en gammal söt tant idag, hon tappade sin väska,

och kämpade så mycket att böja sig ner och ta upp den, och ingen hjälpte henne,

blir så arg på sånt, självklart hjälpte jag henne, och hon tog tag i mig och visade sin tacksamhet.

Vem hjälper inte en gammal människa??? de borde vara en självklarhet för ALLA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0