ego???

haft några få bra dagar nu sista tiden som varit ok,
känner att mitt måeende i mig själv håller på att
vända... så skönt de... men yttre saker har gjort mig skör på
kvällarna...,. ibland kan ord såra mer en en fysiskt slag....
men men.... ska försöka att ta hand om mig själv så bra jag kan i kväll,
fast de mesta rubbats... (låter ego attt tänka på sig själv, och de känns ego tyvärr.)
men ibland måste man kanske vara ego, för att må bra i sig själv, innan man kan få nån annan att må bra??
eller??
noll koll har jag. Ringt T idag igen, och de har hjälpt, hon är rätt klok =)
har en del mail att besvara nu, och samtal som måste ringas i kväll eller i morgon förmiddag.
att acceptera nuet kan vara jävligt svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0