skor...

Att handla när ångesten kommer krypande är alltid
bra, för stunden iaf... (när syrran va nere sist, sprängde hon mina högtlare)
så idag har jag köpt nya... jätte små och ynkliga men de får duga...
de jag va ute efter idag va skor...
och de stod mellan dessa



jag hatar fötter typ och vill visa så lite som möjligt...
provade båda och den nedersta bilden,
de blev de idag...
men om de va sköna att gå i?? INTE ÄN!!!! typ köttsår
på fötterna.. handlade ett par jeans med... och sedan ett linne /klänning som jag trodde,
men de va tydligen en dress med korta shorts..
jaja.. så blir de när man handlar och ångesten styr...
alltid lika spännande att komma hem och titta vad man köpt...
glömmer de lika snabbt...
hmm.. normalt??? näää... men sån e jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0