hmmm

Ska snart försöka planera in en skåne resa, blir lite närmare
 min födelsedag.. förra året åkte jag aldrig ner på mitt eget kalas,
hade ju brutit benet då.
Har inte bestämt heller hur många dagar jag stannar,
känns som de är så många jag vill hinna träffa.
Fått lite gjort här hemma idag iaf. Vädret är bara för tråkigt.
Fick lite smått panik när jag såg att mina sömntabletter va slut.
Hur har jag lyckats missa de?
Jaja, får fixa de i morgon, och hoppas de blir lite sömn ändå.

Känner mig rätt otaggad helt plötsligt inför att åka till A-huset i morgon,
vet inte riktigt var den energin tog vägen..
Men de är bara bita ihop ändå, och göra de man ska... man kan ju inte fly
alltid så fort de blir lite jobbigt.

Tilda gillar inte när de regnar, kanske bra för min del... hehe
vi vill båda bara ligga inne och mysa så mycket som möjligt de dagar.

lite varmt att dricka sedan bädda ner sig i soffan och titta på
nån film...Har en del böcker jag skulle vilja läsa,
men orkar inte koncentrera mig just nu.
En del tankar bara snurrar runt. Har många funderingar.
Sitter och ska göra min "läxa" om olika mål,
får ångest bara jag tänker på det.
Vad vill jag göra med mitt liv? Vad klara jag?

väldigt mycket panik i mellanåt när jag tänker på framtiden...


Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

tänker på dej

2011-06-21 @ 14:36:19
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0