hmmmmmm......

från att skrivit så här på facebook igår kväll
"min läkare frågade om de va nått jag ville prata om idag, och mitt svar va nej, jag mår ganska bra... allting känns okej, han blev förvånad, men gillade svaret.... Känns som de händer mycket bra saker i mig och i mitt liv..... =)
Stänger ner facebook nu för idag, spelar mer wii... flera timmar har jag hållt på nu... skoj skoj, och jag som annars hatar tv spel.."
så kan jag säga att mycket ändrats snabbt inuti mig.... vill att de ska bli den 2 augusti nu, så jag får
mitt samtal med T igen. För mycket tankar och känslor i mellanåt, och i mig skapar de oreda,
och T är den som hjälper mig att se klarhet i de mesta.
Känner mig otaggad just nu.... I kväll blir de tv spel och tv tittande, och massa mer sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0