OnsdaG

ställde nog klockan för tidigt idag...
helt rastlös nu, och ska ju inte väg förren om nån timme.
Har nog annars sovit okej i natt, märkliga drömmar bara..
Har en del små ärenden att fixa idag... alltid lika dant när man väl fått
sina pengar.
Laddad inför gruppen idag... yeah... och i morgon ska jag till sjukgymnasten..
ett bra tag sedan jag var där nu.
Inann jul tror jag den sista gången va... så de känns bra att komma igång med det igen med.
Skickat mail till skolan, skäms.... men hon förstod.... så de kändes bra. ska ringa dem
i slutet av våren igen.. så jag kan söka till hösten i stället..
Nää, nu får de nog blir ännu mer kaffe.... Fjärde koppen denna förmiddag..
Önskar er en toppen onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0