mina nya vår skor....


Dessa små skor kom till mig idag på posten...
bliden är nog inte rikt rättvis...
men jag gillar dem.
Tycker de är grymt snygga... Ähhh.... kan de bli vår snart så man kan använda dem???
glömde skriva i går att jag va på netto,
de hade total utförsäljning på allt. (de ska renovera) 30 % på allt.
va tvungen att gå in där, för jag orkade inte ta mig till centrum.
De va värre än ullared, på den lilla ytan, jag stod i kö u 45 minuter innan jag kom fram.
Helt galet sjukt.. ångrade mig flera gånger när jag stod där..

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Gäller det idag också då? Vi skulle in lite snabbt i onsdags och handla där. Vi gick ut, det fanns ju typ inget där:S

2011-01-21 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0