sova....

fundera lite. de va länge sedan jag va ute och dansade,

och de va min första gång i gbg.

På hela avenyn stod de bussar med poliser,

de blev ett slagsmål när jag och syrran va ute och rökte,

polisen va där på sekunder och flög på dem.
De är bra att de är där, men jag är inte van vid allt detta...
blev nästan som en chock.


bra syrra man är då... hehe lärde syrran att röka vattenpipa....
och hon gillade de... =)

den kvällen försökte någon slita ut min piercing med.
ont som fan gjorde det. den sitter ju fast inne i huden,
hade inte syrran skrikit till ,
så hade han slitit upp den,
hans ursäkt va aha, trodde de va nått du bara satt på...
GRr...

jag och vovven säger god natt.


Kommentarer
Postat av: princess stranges

så fina bilder på dej gumman... ååhh vad lär du syrran din hihi ;) vad sjuka människor grr haddde jag varit där hadde jag tagit ett allvarligt snack mä han nobody hurt min fina carro mipp <3 puzzen

2011-02-27 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0