jaha...



suck.... ska fortsätta en vecka till att fylla i
matlistan/schemat. Tycker de är mega jobbigt.
Men men.. en del andra läxor med...
ringa terapeuten 2 gånger..
samtalet gick iaf. bra.. =)
Hatar detta väder, regn och blask, skönt
atrt sistA snön och isen försvinner..
men när man har en liten vovve måste man ju ut några gånger.
Kan de inte regna på nätterna och vara fint på dagarna??
nä, ska dricka upp min kaffe latte  och bege mig ut på promenad,
med gummistövlar denna gång... =)
Sedan ska jag mysa ner mig i soffan och titta på nån braig
film, innan jag tar tag i städandet...

Kommentarer
Postat av: emelie

du e stark och finast i världen puzzen

2011-02-27 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0