vilken underbar dag !!!


på kortet är de jag och sofia,
årets första parkhäng.
sedan fina Linda =)

skrev ett längre inlägg nyss men allt råkades visst raderas... =/
Linda bjöd med massa människor , och de va faktiskt så kul och så trevligt..
massa öl och "konstiga" och må bra samtal.
va hemma vid 21.00 och lagade då frukost... efter massa öl.. ;) gick så där.. nu tv tittande och mys med min duktiga vovve
P.s pratat mycket om dreads idag,
jag har mina fördommar.... och de mesta verka stämma..

snyggt va de på M i allfall...  avslutar denna kväll med att säga att jag är tacksam för detta liv, för att jag har min vovve med min sida...
och tack alla fina människor som gjorde denna dag möjlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0