upp och ner, lite mer upp...

allt har varit upp och ner ett taq,
så mycket strul så egentligen va de ända som va säkert
våran kärlek

idag har vi, jag försökt skilja mig från världen,

precis kommit in från en underbar runda i skogen..

allt va så långt där, luften så annorlunda..



älskar dej mitt lilla vackra hjärta =)


hon är så duktig när hon är lös, lyssnar och är uppmärksam på de mesta...
visst händer de att hon skäller till på nån vovve,
men hela Tilda har blivit lugnare..

de va så avkloppande i skogen idag..

lugn och ro.. men finaste vovven...

En del tycfker ja hållå de är bara en hund,

Tilda är en hund visst ,men hon är min faqmilj,

mitt allt.. utan henne hade jag inte levt idag..

nu börjar jag ha ett bra liv,

men om man går tillbaka till ren fakta,

så är de hon som fått mig vilja leva..

Lite har jag märkt att hon saknar lilla polly,

hhitte hunden jag och tilda hade hos oss över en natt,

när vi går för bi där de bor drar Tilda lite extra och vill in och hälsa...

tilda hoppade i en damm?? jaja vatten mitt i skogen mellan bergen.
och fick sitt ryck sen för att torka sig... första tanken va ,, äh va fan va dum du är...
nästa tanke ja de är ju iaf inte kallt..
sedan gick jag ner till vattnet  och där låg ett tio tal feta paddor alla
döda,
då fick jag riktig panik, de va som en liten damm i skogen och jag tänkte att de kanske
va smittat med nått.. jaja.. panik fick jag.. och nu är hon nybadad..
nu blir de mys framför tv:n
ta vara på de du har runt om kring dej, djur som männiksor...
försök att ha en bra kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0