högläge med de J*vla benet

högläge för foten/benet och is på de.
vila vila, hoppas vilan räcker tills i morgon,
ska ju bli toppen väder så jag Måste till sisjön då.
när foten är frisk tar de 45 min dit och lika dant hem. 
idag tog de längre tid, eftersom jag haltade.
jag har hög smärttröskel när de gäller sånt,
men lite innan jag va hemma grät jag nästan,
smärtan ilade genom hela benet.
Fått lite färg i allafall under dessa dagar. =) nice...
och mer ska de bli.
kände på vattnet idag gick ut nästan till knävecket..
jag är ingen bad människa... sedan kom de ett par som hoppade i... galet,
badar folk redan???
nu blir de ett glas vin, sedan massa sömn ??? kanske... hoppas de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0