en okejig fredag....

Gårdagens kväll va mega jobbig... klarade den inte så jätte bra.
Idag har de däremot varit mycket bättre,
legat och solat nästan hela dagen,
vovven har badat =) de va inte så mycket folk där idag så de va rätt skönt.
Åkte sedan in och handlade lite mat, vin och snabbis inom apoteket.
Fest i morgon?? Alla ska ju till slottskogen ;) funderar fortfarande om jag ska eller inte... blir nog att jag bestämmer de i morgon... se hur mycket jag sovit osv.
Nu blir de tv tittande och allmänt slapp innan de blir promenad med vovven..

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: tack hörruuu!!

2011-04-30 @ 10:14:36
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Twiggy

Är det vid sisjön du brukar vara? kanske kan följa med dej dit någon dag om du vill, fast utan min hund då för hon trivs inte alls ute nu när det är varmt.

2011-05-01 @ 22:47:27
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0