en härlig dag, och en tandlös hund...??

idag när jag och vovven va ute i skogen,
sprang hon och skuttade fram så lyckligt.
och de värmer mitt hjärta.
men idag såg hon "konstig" ut,
och undrade varför jag tyckte det.
kollade sedan i hennes mun och hon har tappat en framtand.
(hon har inte visat tecken på att ha haft ont, och tuggat och ätit som hon ska)

sötis då...
brukar dom tappar tänder redan vid 6 års ålder??
noll koll på det.
de va så uppfriskande att vara i skogen idag..
fast blev lite nojjig när de blåste som f*n
och en del träd såg ut så här

man vill ju lixom inte få ett träd i huvudet...
blir lite snabb vila för vovven och sedan lite mat
innan vi beger oss ut på mer äventyr..

haha ser ut som smiket runnit som jag gråtit,
men nej inte idag.... bara skuggor från träden.
Mår så himla bra.. och att ha skruttvovven vid ens sida
i alla lägen göär mig lycklig...


love you!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0