att leva...


gått mycket idag.... har behövt de för att rensa tankar,
även fast jag mått väldigt bra..


varit hos sjukgymnasten med... de ok.... tro jaa...??
Jag och älskade vovven va i djuräffären idag och där va de snyggingar,
båda hyan som jobbade där och hans vovve... mums säger ja och tilda ;)
hehe (kanske borde gå dit oftare??)
Tilda fick med sig ett stort ben, och ursäkta man fan de luktar inte gått..
tappat aptiten helt...
men men... vovven är väldigt nöjd =) men oxå trött efter dagens turer..
nu blir de slappe tid innan sovdags...

i skogen är de så lugnt... man går några meter från allt sus,
och finner ett lugn... helt magiskt är de i mellanåt.. luften är annorlunda,

fåglarna kvittra annorlunda, och häromdagen hoppade ett rådjur framför mig.
och de bästa av allt, är att båda jag och vovven känner oss fria, hon är lös,
och luktar?? runt... och jag njuter av miljön...
Kameran är i högsta hugg nu, men nu vill varken älgen eller rådjuret komma fram ...
typiskt...


Kommentarer
Postat av: Anna H Karlsson

En underbar bild på dig vännen, Blir glad av din text. Många kramar.

2011-04-07 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0